Počet a umístění jednotlivých provozních náplní, stejně jako rozmezí, v němž se množství příslušné kapaliny musí pohybovat (obvykle rysky min. a max. na měrce nebo na vlastní nádobce) najdeme v „Návodu k obsluze a údržbě vozidla“. Je-li kapaliny nedostatek, bude samozřejmě nutné před jízdou příslušnou kapalinu (či jinou provozní náplň) doplnit. V opačném případě může dojít k poškození či nefunkčnosti příslušného zařízení. Poznámka Pozor ale, doplňujeme vždy jen takovou látku, kterou výrobce vozidla povoluje. |
||
|
|
|
|
|
|
I přebytek oleje, jak v motoru, tak i v převodovce, dokáže vytvořit problém. V motoru může dojít k tzv. „zapečení“ pístních kroužků. Nadměrné množství oleje v převodovce bude pěnit a tlačit se různými netěsnostmi ven.
|
|
|
|
|
Autoškola? Pohodlně! – www.schroter.cz
Copyright Zdeněk Schröter – všechna práva vyhrazena
|
|