Počet a umístění jednotlivých provozních náplní, stejně jako rozmezí, v němž se množství příslušné kapaliny musí pohybovat (obvykle rysky min. a max. na měrce nebo na vlastní nádobce) najdeme v „Návodu k obsluze a údržbě vozidla“. Je-li kapaliny nedostatek, bude samozřejmě nutné před jízdou příslušnou kapalinu (či jinou provozní náplň) doplnit. V opačném případě může dojít k poškození či nefunkčnosti příslušného zařízení. Poznámka Pozor ale, doplňujeme vždy jen takovou látku, kterou výrobce vozidla povoluje.

 

 

 

 

 

 

 

 

    I přebytek oleje, jak v motoru, tak i v převodovce, dokáže vytvořit problém.

    V motoru může dojít k tzv. „zapečení“ pístních kroužků.

    Nadměrné množství oleje v převodovce bude pěnit

    a tlačit se různými netěsnostmi ven.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autoškola? Pohodlně!www.schroter.cz

 

Copyright Zdeněk Schröter – všechna práva vyhrazena