|
Celkem 12 otázek na téma „Značky upravující přednost“
Další otázka
Posun mezi otázkami
|
|
|
|
Tato dopravní značka označuje: |
Otázka č. 06040194/1 bod 1/12 |
|
|
Hlavní pozemní komunikaci. |
|
|
|
Konec hlavní pozemní komunikace. |
|
|
|
Vedlejší pozemní komunikaci. |
|
|
Celkem 12 otázek na téma „Značky upravující přednost“
Další otázka
Posun mezi otázkami
|
|
|
|
Tato dopravní značka označuje: |
Otázka č. 06040194/1 bod 1/12 |
|
|
Hlavní pozemní komunikaci. |
|
|
|
Konec hlavní pozemní komunikace. |
|
|
|
Vedlejší pozemní komunikaci. |
|
|
|
|
|
|
|
Hlavní pozemní komunikace
Značka označuje zejména v obci hlavní pozemní komunikaci.
|
Konec hlavní pozemní komunikace
|
Dej přednost v jízdě!
Značka označuje vedlejší pozemní komunikaci.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|||
|
Značka P 2 „Hlavní pozemní komunikace“. K nejbližší křižovatce přijíždíme po hlavní pozemní komunikaci a může zde vzniknout polemika, zda máme počítat s chybami druhých, a zda se máme na této první křižovatce rozhlížet, abychom zjistili, jestli nám někdo neopomněl dát přednost v jízdě. Jako starý učitel autoškoly bych to řekl takto. Zkušený řidič, v rámci defenzivního způsobu jízdy, má vědět o chování jiných, a vzniklé situaci má přizpůsobit svou jízdu. Žákovi autoškoly bych ale nedoporučoval, aby se na křižovatce, ke které přijíždí po hlavní pozemní komunikaci, okatě rozhlížel (tuto opatrnost může prozatím ponechat na učiteli). Rozhlížení žáka autoškoly na každé křižovatce může působit dojmem celkové nejistoty a pamatuji zkoušky, u kterých byl žák za takovouto jízdu hodnocen stupněm „Neprospěl“.
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Celkem 12 otázek na téma „Značky upravující přednost“
Další otázka
Posun mezi otázkami
|
|
|
|
Tato dopravní značka označuje: |
Otázka č. 06040194/1 bod 1/12 |
|
|
Hlavní pozemní komunikaci. |
|
|
|
Konec hlavní pozemní komunikace. |
|
|
|
Vedlejší pozemní komunikaci. |
|
|
|
|
|
|
|
Hlavní pozemní komunikace
Značka označuje zejména v obci hlavní pozemní komunikaci.
|
Konec hlavní pozemní komunikace
|
Dej přednost v jízdě!
Značka označuje vedlejší pozemní komunikaci.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|||
|
Značka P 2 „Hlavní pozemní komunikace“. K nejbližší křižovatce přijíždíme po hlavní pozemní komunikaci a může zde vzniknout polemika, zda máme počítat s chybami druhých, a zda se máme na této první křižovatce rozhlížet, abychom zjistili, jestli nám někdo neopomněl dát přednost v jízdě. Jako starý učitel autoškoly bych to řekl takto. Zkušený řidič, v rámci defenzivního způsobu jízdy, má vědět o chování jiných, a vzniklé situaci má přizpůsobit svou jízdu. Žákovi autoškoly bych ale nedoporučoval, aby se na křižovatce, ke které přijíždí po hlavní pozemní komunikaci, okatě rozhlížel (tuto opatrnost může prozatím ponechat na učiteli). Rozhlížení žáka autoškoly na každé křižovatce může působit dojmem celkové nejistoty a pamatuji zkoušky, u kterých byl žák za takovouto jízdu hodnocen stupněm „Neprospěl“.
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Celkem 12 otázek na téma „Značky upravující přednost“
Další otázka
Posun mezi otázkami
|
|
|
|
Tato dopravní značka označuje: |
Otázka č. 06040194/1 bod 1/12 |
|
|
Hlavní pozemní komunikaci. |
|
|
|
Konec hlavní pozemní komunikace. |
|
|
|
Vedlejší pozemní komunikaci. |
|
|
|
|
|
|
|
Hlavní pozemní komunikace
Značka označuje zejména v obci hlavní pozemní komunikaci.
|
Konec hlavní pozemní komunikace
|
Dej přednost v jízdě!
Značka označuje vedlejší pozemní komunikaci.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|||
|
Značka P 2 „Hlavní pozemní komunikace“. K nejbližší křižovatce přijíždíme po hlavní pozemní komunikaci a může zde vzniknout polemika, zda máme počítat s chybami druhých, a zda se máme na této první křižovatce rozhlížet, abychom zjistili, jestli nám někdo neopomněl dát přednost v jízdě. Jako starý učitel autoškoly bych to řekl takto. Zkušený řidič, v rámci defenzivního způsobu jízdy, má vědět o chování jiných, a vzniklé situaci má přizpůsobit svou jízdu. Žákovi autoškoly bych ale nedoporučoval, aby se na křižovatce, ke které přijíždí po hlavní pozemní komunikaci, okatě rozhlížel (tuto opatrnost může prozatím ponechat na učiteli). Rozhlížení žáka autoškoly na každé křižovatce může působit dojmem celkové nejistoty a pamatuji zkoušky, u kterých byl žák za takovouto jízdu hodnocen stupněm „Neprospěl“.
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|