|
Otázka bez obrazové podpory |
Celkem 6 otázek na téma „Pozemní komunikace“
Další otázka
Posun mezi otázkami
|
|
|
Místní komunikace jsou sjízdné, jestliže umožňují bezpečný pohyb silničních a jiných vozidel: |
Otázka č. 06060489/2 body 3/6 |
|
|
Za snížené viditelnosti. |
|
|
|
Za mlhy, deště nebo hustého sněžení. |
|
|
|
Přizpůsobený stavebnímu stavu a dopravně technickému stavu silnic a povětrnostním situacím a jejich důsledkům. |
|
|
Otázka bez obrazové podpory |
Celkem 6 otázek na téma „Pozemní komunikace“
Další otázka
Posun mezi otázkami
|
|
|
Místní komunikace jsou sjízdné, jestliže umožňují bezpečný pohyb silničních a jiných vozidel: |
Otázka č. 06060489/2 body 3/6 |
|
|
Za snížené viditelnosti. |
|
|
|
Za mlhy, deště nebo hustého sněžení. |
|
|
|
Přizpůsobený stavebnímu stavu a dopravně technickému stavu silnic a povětrnostním situacím a jejich důsledkům. |
|
|
|
|
|
Otázka se vztahuje k ustanovením
|
|
|
|
|
|
Autoškola? Pohodlně! – www.schroter.cz
|
|
|
Otázka bez obrazové podpory |
Celkem 6 otázek na téma „Pozemní komunikace“
Další otázka
Posun mezi otázkami
|
|
|
Místní komunikace jsou sjízdné, jestliže umožňují bezpečný pohyb silničních a jiných vozidel: |
Otázka č. 06060489/2 body 3/6 |
|
|
Za snížené viditelnosti. |
|
|
|
Za mlhy, deště nebo hustého sněžení. |
|
|
|
Přizpůsobený stavebnímu stavu a dopravně technickému stavu silnic a povětrnostním situacím a jejich důsledkům. |
|
|
|
|
|
Otázka se vztahuje k ustanovením
|
|
|
|
|
|
Autoškola? Pohodlně! – www.schroter.cz
|
|
|
Otázka bez obrazové podpory |
Celkem 6 otázek na téma „Pozemní komunikace“
Další otázka
Posun mezi otázkami
|
|
|
Místní komunikace jsou sjízdné, jestliže umožňují bezpečný pohyb silničních a jiných vozidel: |
Otázka č. 06060489/2 body 3/6 |
|
|
Za snížené viditelnosti. |
|
|
|
Za mlhy, deště nebo hustého sněžení. |
|
|
|
Přizpůsobený stavebnímu stavu a dopravně technickému stavu silnic a povětrnostním situacím a jejich důsledkům. |
|
|
|
|
|
Otázka se vztahuje k ustanovením
|
|
|
|
|
|
Autoškola? Pohodlně! – www.schroter.cz
|
|